Niesamowita gra świateł, pokazy laserowe i efektowne wizualizacje – koncert zespołu Pet Shop Boys był doskonale zaplanowanym show. Trzecia wizyta brytyjskiej grupy w naszym kraju zgromadziła w ERGO ARENIE sześć tysięcy osób.
Pet Shop Boys dotrzymali słowa. Ich zapewnienia, że koncert w ERGO ARENIE będzie starannie przygotowanym widowiskiem, bogatym w grę świateł, pokazy laserowe i efektowne wizualizacje okazały się w stu procentach prawdziwe.
Występ rozpoczął się efektowną wizualizacją. Po kilku minutach ze sceny spadła kotara, za którą początkowo znajdowali się muzycy. Wtedy w hali zapanowała wielka euforia.
Muzycy zaprezentowali praktycznie swój cały repertuar. Znalazły się w nim utwory od płyty "West End Girls" do najnowszego albumu "Electric".
W ERGO ARENIE pojawiło się sześć tysięcy fanów, którzy po opuszczeniu obiektu twierdzili, że ten wieczór był dla nich jak wizyta w najlepszej dyskotece. - Produkcja całego wydarzenia trwała około 18 godzin. Poradziliśmy sobie ze wszystkim stosunkowo szybko, choć przy tak efektownym koncercie trzeba było dograć wiele szczegółów – wyjaśnił Marek Kurzawa z Prestige MJM.
Dla agencji Prestige MJM był to trzeci koncert zorganizowany w tym roku w Trójmieście. - To był bardzo owocny rok. Wszystkie organizowane przez nas projekty zakończyły się sukcesem. Z pewnością będziemy tu już wkrótce organizować kolejne wydarzenia – zapowiada Marek Kurzawa z Prestige MJM.