07.02.2019 11:51 5 Gol

Z nowym sponsorem na koszulkach Arka gotowa do rundy rewanżowej

Fot. arka.gdynia.pl

W najbliższy weekend na ligowe boiska wracają rozgrywki Lotto Ekstraklasy. Arka Gdynia do drugiej części sezonu przystąpi z nowym sponsorem głównym, który razem z partnerem strategicznym Miastem Gdynia zagości wiosną na koszulkach meczowych zawodników.

Za piłkarzami Arki blisko miesiąc przygotowań do rundy wiosennej ekstraklasy. W tym czasie zespół przebywał na zgrupowaniu w Turcji, gdzie rozegrał pięć sparingów. Zadowolony z tego okresu jest szkoleniowiec Zbigniew Smółka, który na spotkaniu z dziennikarzami zapewnił, że plan sportowy został zrealizowany w stu procentach.

Dużo treningów, cieszą wyniki gier kontrolnych. Smutna informacja to na pewno ta, że kontuzję odniósł Mateusz Młyński będący w bardzo dobrej dyspozycji – mówił na konferencji prasowej szkoleniowiec żółto-niebieskich. - Mam nadzieję, że szybko do nas wróci. Przygotowujemy się normalnie. Wiadomo jakie warunki atmosferyczne są na początku rozgrywek, ale mamy świetną nawierzchnię Stadionu Rugby, która pomoże nam się optymalnie przygotować do tego spotkania i mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.

Prezes Wojciech Pertkiewicz przedstawił zaś sponsora głównego klubu. Została nim firma bukmacherska LV BET, z którą poszerzono dotychczasowe warunki współpracy, i która obok logotypu Miasta Gdynia zagości wiosną na koszulkach meczowych.

Analiza dotychczasowej współpracy jasno pokazała, że przynosi ona korzyści zarówno dla Klubu, jaki i dla sponsora. Decyzja dotycząca rozszerzenia współpracy to wyraz wzajemnego zaufania, docenienia dotychczasowej rzetelności i widoków na rozwój. Fakt, że od najbliższego meczu na koszulkach zaistnieje logo LV BET to sygnał, że Arka jest klubem godnym zaufania, stabilnym i będącym solidnym nośnikiem marketingowym – powiedział Wojciech Pertkiewicz, prezes Arki Gdynia.

Kolejną nowością jest pojawienie się logotypu miasta na strojach treningowych. Od początku tego roku „Gdynię” można zatem zobaczyć już nie tylko podczas oficjalnych spotkań, ale i na zajęciach piłkarzy.

To dla nas bardzo dobra wiadomość. Miasto od wielu lat jest dla Arki istotnym partnerem, dlatego tym bardziej cieszy fakt, że jego logotyp obecny będzie teraz nie tylko na kompletach meczowych, ale również i treningowych. Dla nas to kolejny krok do przodu we współpracy z klubem – przyznał Rafał Klajnert, dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu.

Pierwszy wiosenny mecz Arka rozegra już w najbliższą niedzielę, 10 lutego, kiedy to na Stadionie Miejskim w Gdyni podejmie Koronę Kielce. Pierwszy gwizdek o godzinie 15:30.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...