26.09.2021 16:56 4 NW/UM w Gdańsku

Facebook otworzył centrum operacyjne w Gdańsku

Źródło:UM w Gdańsku

Facebook otworzył centrum operacyjne w Gdańsku. W pierwszy okresie dla społecznościowego giganta pracować będzie 80 osób, ale do 2023 roku zespół ma się rozszerzyć do 500 pracowników.

Gdański oddział Facebooka ma się zajmować wsparciem firm z sektora MŚP w zakresie ich kampanii promocyjnych na Facebooku i aplikacjach z nim powiązanych.

Nowo otwarte centrum zajmie się doradztwem dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie kampanii marketingowych, rekrutacyjnych i sprzedażowych. Na początku, jak czytamy na gdansk.pl, będzie świadczyć wsparcie w językach polskim i rosyjskim, a docelowo także w czeskim, węgierskim, rumuńskim, niemieckim i angielskim.

Wsparcie obejmować będzie wszystkie platformy komunikacyjne i społecznościowe zarządzane przez Facebooka, czyli Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger.

– *Cieszymy się, że Telus International rośnie w Olivii, to nasz rezydent od wielu lat - mówi Maciej Kotarski, dyrektor działu komercjalizacji Olivia Centre. - Jeszcze bardziej cieszymy się sukcesem naszego rezydenta: tym, że jeden z najbardziej znanych brandów konsumenckich na świecie oficjalnie ogłosił współpracę z Telus, i to współpracę nakierowaną na rozwój biznesu, czyli małe i średnie firmy oraz reklamodawców. Z olbrzymią satysfakcją odbieramy to, że kolejny rezydent Olivii będzie prowadził stąd obsługę całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze centrum rozwijamy właśnie z myślą o tym, aby zapewnić praktycznie dowolną skalę ekspansji takim rezydentom i ten przykład doskonale to ilustruje.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...