03.01.2019 09:00 0 PM
Spółka zapewniająca bieżącą wodę w kranach mieszkańców Małego Trójmiasta Kaszubskiego czy części gmin Wejherowo i Kosakowo wprowadziła nowy system powiadamiania o problemach. Od teraz komunikaty dostępne są nie tylko na stronie PEWiK-u czy samorządów, ale także w telefonie. A to wszystko dzięki bezpłatnej, SMS-owej usłudze informacyjnej.
– PEWiK uruchomił właśnie nową, bezpłatną usługę umożliwiającą błyskawiczne przekazywanie, wszystkim zainteresowanym, komunikatów informujących o przerwach w dostawie wody i awariach – czytamy na stronie Urzędu Gminy Wejherowo.
Usługa polegająca na przesyłaniu krótkich komunikatów sms i/lub e-maili adresowana jest do wszystkich mieszkańców obszaru działania spółki. Mogą z niej korzystać nie tylko osoby posiadające umowę na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, ale również mieszkańcy budynków wielorodzinnych, administrowanych np. przez wspólnoty mieszkaniowe czy spółdzielnie.
Żeby aktywować usługę powiadamiania SMS, wystarczy dokonać rejestracji. Szczegóły postępowania znajdują się na stronie www.pewik.gdynia.pl.
W planach jest, by w ramach usługi mieszkańcy byli informowani także o: wystawieniu faktury, upływającym terminie płatności, konieczności dokonania rozliczenia rzeczywistego czy upływie terminu legalizacji wodomierza.
Wiadomości przesyłane będą w godzinach od 7:00 do 22:00, przez siedem dni w tygodniu, adekwatnie do występujących wydarzeń.