22.12.2018 10:03 0 Kwt/UG Luzino

Lokalna społeczność prosi o wsparcie finansowe szkoły w Wyszecinie

zdjęcie ilustracyjne/pixabay.com

W marcu 2019 roku odbędzie się uroczystość z okazji nadania imienia i sztandaru Szkole Podstawowej w Wyszecinie. Lokalna społeczność zbiera środki finansowe, które pomogą w realizacji tak ważnego przedsięwzięcia. Otrzymane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sztandaru wraz z drzewcem oraz pozostałych materiałów związanych z przygotowaniem uroczystości.

Uczniowie Szkoły Podstawowej w Wyszecinie, dyrekcja szkoły, nauczyciele i rada rodziców prosi o wsparcie finansowe niezbędne do przeprowadzenia uroczystości związanej z nadaniem imienia i sztandaru szkole z ponad sześćdziesięcioletnią historią.

Nauczanie dzieci w Wyszecinie rozpoczęło się 66 lat temu. Szkoła jest mocno zakorzeniona w środowisku i zawsze wychodzi naprzeciw jego oczekiwaniom. Obecnie to zadbana, dobrze wyposażona, gwarantująca dobre warunki nauki i pracy placówka. Wykwalifikowana kadra pedagogiczna dba o wysoki poziom kształcenia uczniów – informuje gmina Luzino.

21 czerwca 2018 roku nadano szkole imię Janusza Korczaka. Przed nami kolejna uroczystość, tym razem związana z nadaniem szkole sztandaru, która odbędzie się w marcu 2019 roku.

Środki finansowe zbieramy samodzielnie. Każda, nawet najmniejsza kwota, pomoże nam w realizacji tak ważnego przedsięwzięcia. Dlatego zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą o wsparcie finansowe – podaje społeczność Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wyszecinie.

Osoby, które wspomogą realizację tego celu mogą liczyć na podziękowanie i przybicie pamiątkowego gwoździa z grawerunkiem w drzewiec sztandaru. Najbardziej hojni ofiarodawcy będą mieli możliwość wpisania się do pamiątkowej księgi, lista darczyńców wraz z podziękowaniami zostanie opublikowana na stronie internetowej szkoły.

Wpłat można dokonywać na konto Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej im. Janusz Korczaka w Wyszecinie z dopiskiem „SZTANDAR”.

Numer konta: 86834900020012946630000010.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...