26.06.2018 11:14 1 mike/mat. pras.
Podsumowano wyniki plebiscytu na logo Systemu Roweru Metropolitalnego Mevo. Zwyciężył projekt zaprezentowany przez agencję Engram, który cieszył się nieznacznie większym powodzeniem niż koncepcja Studia Świerszcze.
W przypadku nazwy roweru metropolitalnego głosujący byli zdecydowanie bardziej jednomyślni, bo ponad połowa z nich (51%) opowiedziała się za „Mevo”. Wyniki głosowania nad nowym logiem nie były już tak oczywiste. Zwycięska koncepcja uzyskała 36,51% poparcia, wyprzedzając kolejny projekt zaledwie o 1,88%.
Źródło: Rowermetropolitalny.pl
– Nasza pierwsza propozycja odzwierciedla rower, ruch oraz pozytywne emocje. Litery e, v, o tworzą czytelny piktogram roweru. Charakterystyczne poziome szeryfy w M oraz w V budują natomiast graficznie wrażenie ruchu i prędkości. Wesoła forma logotypu ze zróżnicowaną wysokością liter odnosi się bezpośrednio do radości i swobody, której doświadczmy podczas jazdy na rowerze – wyjaśniał zwycięską koncepcję jeszcze przed rozpoczęciem głosowania Bartek Kotowicz z agencji Engram.
Internauci oddawali swoje głosy w dniach 8–18 czerwca. Wśród nich zostaną rozlosowane dodatkowe nagrody.
Źródło: Rowermetropolitalny.pl