10.10.2024 07:50 0 Materiał Partnera Materiał partnera
Nie wiesz, w jakie gadżety reklamowe zainwestować, aby skutecznie promować swoją markę? Ten wybór jest bardziej oczywisty, niż myślisz. Sprawdź nasze propozycje gadżetów reklamowych, które pomogą Ci dotrzeć z komunikacją marki do różnych grup odbiorców. Wybierz najskuteczniejsze formy promocji, które zwiększą rozpoznawalność firmy.
Według niezależnych badań artykuły piśmiennicze są najlepszym upominkiem reklamowym. Uważa tak aż 39% ankietowanych. Pióra, długopisy czy ołówki to akcesoria, których w dalszym ciągu używa wiele osób. Ręczne robienie notatek czy listy zakupów wciąż nie wychodzi z mody. Artykuły piśmiennicze zapewniają bardzo dobrą ekspozycję marki. Po umieszczeniu firmowego logo generują prawie 2 500 interakcji. Średni czas użytkowania tego typu gadżetów firmowych to nawet 12 miesięcy. Artykuły piśmiennicze są tanie, więc możesz zamówić dużą ilość bez nadmiernego obciążania budżetu. Gustownie zapakowane pióro lub długopis to atrakcyjny prezent. Artykuły do pisania możesz także dodać do całego pakietu gadżetów promocyjnych. To tylko potwierdza ich uniwersalność.
Szeroka gama gadżetów promocyjnych, które sprawdzają się w każdej branży. Pendrive’y, power banki, słuchawki bezprzewodowe, dyski przenośne czy głośniki Bluetooth to efektowne i bardzo praktyczne podarunki. Ułatwiają codzienną pracę, a jednocześnie są przydatne w domu. Elektroniczne gadżety reklamowe są wykorzystywane podczas home office, pracy hybrydowej czy coraz bardziej popularnego workation. To idealny wybór dla odbiorców Pokolenia Z, czyli urodzonych po 1995 roku. Takie upominki trafią również w gust pokolenia Y.
Elektroniczne gadżety firmowe zapewniają dobrą ekspozycję firmy. Jeden pendrive generuje 700, a powerbank nawet 900 interakcji. Nawet 40% użytkowników zachowuje swój nośnik danych przez 2 lata lub dłużej. Aż 47% konsumentów przekazuje swoje gadżety elektroniczne innym osobom. Inwestycja w gadżety elektroniczne to potwierdzenie innowacyjności i postępowego podejścia Twojej marki.
Klasyczny gadżet reklamowy, który od lat jest w czołówce najpopularniejszych upominków promocyjnych. Chce go otrzymać nawet 36% ankietowanych. Możesz wybrać kubki ceramiczne, metalowe, emaliowane, silikonowe, plastikowe lub papierowe. Każdy z nich wręczysz nieco innej grupie odbiorców.
Średni czas użytkowania tych gadżetów firmowych to 12 miesięcy. Kubki reklamowe zapewniają nawet 3 200 interakcji przez cały okres użytkowania. Te upominki ma 78% konsumentów. Aż 84% z nich należy do pokolenia Baby Bomers. Kubki z logo to praktyczne gadżety, które są używane zarówno w firmie, jak i w domu. To kolejny gadżet reklamowy, który zaliczamy do kategorii must have każdego przedsiębiorcy. Kubki reklamowe znajdziesz na https://promoshop.pl/kubki-reklamowe
Zgodnie z raportem ASI Central 85% konsumentów zapamiętuje markę, od której otrzymali czapkę lub koszulkę reklamową. Odzież z logo to szeroka gama produktów na każdą pogodę. Dużym atutem tych gadżetów reklamowych jest uniwersalność. Średni czas użytkowania koszulki reklamowej to 14 miesięcy, a czapeczki z daszkiem nawet 10 miesięcy.
Odzież promocyjna zapewnia doskonałą ekspozycję marki. Czapeczki reklamowe generują 3 400, T-shirty 5 000 a odzież typu outdoor nawet 8 000 interakcji przez cały okres użytkowania. Prawie 1/3 mężczyzn ma w szafie promocyjną czapeczkę z daszkiem. Firmowy T-shirt ma nawet 80% konsumentów. To gadżety firmowe, które skutecznie wypromują Twoją markę.
Konsumenci z Pokolenia Z i Milenialsów oczekują od firm realnych działań proekologicznych. W dużym stopniu uzależniają od tego swoje decyzje zakupowe. Dlatego warto komunikować odbiorcom zaangażowanie w ochronę środowiska. Ekologiczne gadżety reklamowe to m.in. kubeczki wielorazowego użytku, torby bawełniane, drewniane puzzle czy długopisy z biodegradowalnych materiałów.
Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na wartości firmy i jej proekologiczne działania. Dzięki ekologicznym gadżetom z logo możesz jasno komunikować potencjalnym klientom zaangażowanie swojej marki w ochronę środowiska. W ten sposób budujesz wizerunek odpowiedzialnego społecznie przedsiębiorcy i zyskujesz przewagę nad konkurencją.
Te gadżety reklamowe sprawdzają się praktycznie w każdej branży. Oczywiście nie musisz ograniczać się tylko do nich. Dodatkowo dobierz upominki reklamowe, które najlepiej pasują do profilu działalności Twojej firmy oraz specyfiki odbiorców. Próbuj różnych strategii i badaj ich skuteczność. W ten sposób osiągniesz najlepsze efekty. Zachęcamy do sprawdzenia naszej pełnej oferty na https://promoshop.pl/