24.05.2022 08:00 54 PM
„Od pół roku poczta nie doręcza mi części listów poleconych z prokuratury, sądów, policji” – napisał mieszkaniec Wejherowa. Biuro prasowe Poczty Polskiej wyjaśnia, że obecnie nie występują utrudnienia w realizacji zadań przez Urząd Pocztowy Wejherowo 1.
„Faktury dostaję po terminie opłat. Nawet awiza nie zostawiają. Moje skargi oddalają, co jest skandalem. Proszę się ta sprawą zainteresować. Chodzi o ulicę Rogali w Wejherowie” – napisał nasz Czytelnik.
Podobne wiadomości otrzymaliśmy od innych Mieszkańców, między innymi ulicy Sobieskiego w Wejherowie: „Przesyłki nie są dostarczane na czas. Do bloków przy ulicy Sobieskiego jakby listonosz w ogóle nie przychodził” – to informacja, która do naszej redakcji wpłynęła ponad miesiąc temu.
Jak informuje Poczta Polska przejściowa, nieterminowa obsługa przesyłek na początku tego roku, wynikała ze zwiększonej liczby absencji chorobowych oraz decyzji o skierowaniu pracowników na kwarantannę.
— Klientów, którzy odczuli wówczas spadek jakości świadczonych przez nas usług, najmocniej przepraszamy – informuje biuro prasowe Poczty Polskiej S.A.
Według przedstawicieli spółki obecnie nie występują utrudnienia w realizacji zadań przez UP Wejherowo 1.
— Wszystkie rejony doręczeń są obsługiwane na bieżąco, a korespondencja doręczana bezzwłocznie. Nasza placówka nie odnotowuje także zwiększonej liczby skarg ani reklamacji od klientów – czytamy w nadesłanej odpowiedzi.
Poczta Polska informuje, że skargi można składać bezpośrednio u naczelnika Urzędu Pocztowego Wejherowo 1, który znajduje się przy ulicy Sobieskiego 219 lub w jednostce nadrzędnej pod adresem: Gdańsk, Targ Rakowy 7/8. Klient ma także możliwość złożenia skargi na pracę obsługującego go listonosza.
Przypominamy, że czekamy na Państwa sygnały i informacje. Można kontaktować się z nami za pośrednictwem strony facebookowej i mailowo: [email protected]. Dyżurujemy także pod numerem telefonu 729 715 670.