22.02.2022 13:00 4 PM
Rowery Mevo 1.0 wyruszyły w podróż do Szczecina. Tam przejdą przegląd oraz modernizację, by powrócić i zasilić flotę nowego Mevo. Zgodnie z umową mogą być wykorzystane w nowym systemie, według uznania wykonawcy jako rowery zwykłe lub rowery elektryczne. City Bike Global planuje włączyć je do systemu jako rowery tradycyjne.
Dokładnie 1 194 rowery, które pozostały po niedokończonej realizacji Mevo 1.0, ruszyły w poniedziałek (21 lutego) w drogę do Szczecina. Tam przejdą przegląd oraz modernizację, by powrócić i zasilić flotę Mevo 2.0.
Zgodnie z założeniami Mevo 2.0 - pozostała część floty, czyli 3 100 rowerów, będzie składać się z pojazdów elektrycznych, wszystkie będą nowe i dostarczone przez włoskiego producenta rowerów Vaimoo.
— Błękitne rowery przejść mają serwis i modernizację, by wygodnie się na nich jeździło i stały się nieco lżejsze (obecnie ważą ok. 32 kg). Pojazdy z pewnością “schudną” o ciężar wymontowanych z nich silników i baterii – czytamy na stronie gdansk.pl.
Przypomnijmy, że we wtorek (8 lutego) w Europejskim Centrum Solidarności podpisano umowę na sześć lat z operatorem. Do dotychczasowych 14 samorządów (Gdańsk, Gdynia, Sopot, Żukowo, Reda, Pruszcz Gdański, Tczew, Sierakowice, Rumia, Somonino, Stężyca, Kartuzy, Puck i Władysławowo) dołączają Kolbudy i Kosakowo. Więcej o tym tutaj.