02.12.2021 12:56 0 Materiał partnera

Nie każde działanie reklamowe musi wymagać dużych nakładów finansowych

Mat. prasowe

Dobry marketing to przede wszystkim dawanie się zauważyć i trafianie do świadomości klientów. Oczywiście, duże kampanie marketingowe wymagają zainwestowania dużych środków. Istnieją jednak pewne sposoby na to, żeby dać się zauważyć, przy niewielkich nakładach finansowych. Jednym z takich sposobów może być np. uczestniczenie w targach branżowych, podczas których będziemy rozdawać firmowe gadżety. Tanie gadżety mogą pomóc w budowaniu wizerunku marki. Są również dobrą metodą na to, żeby zaistnieć w świadomości odbiorców.

Wydaje ci się, że inwestowanie w tanie gadżety nie ma sensu i lepiej jednorazowo przeznaczyć większą ilość środków na bardziej rozbudowaną kampanię? Oczywiście, duża, przemyślana kampania marketingowa, która odniosła sukces, pozwala na osiągnięcie bardziej spektakularnych efektów. Warto jednak pamiętać, że budowanie wizerunku marki oraz zaistnienie w świadomości klientów wymaga czasu. Długopis z logo firmy, kubek wręczony na targach lub też torba dodana jako gadżet do zamówienia - te wszystkie przedmioty sprawiają, że ludzie widzą logo marki. I nawet jeśli świadomie nie poświęcają mu dużo uwagi, to ich podświadomość je zapamiętuje. Dlatego też warto inwestować w ciekawe gadżety firmowe i dbać o ich regularną dystrybucję.

Wśród jakich gadżetów można wybierać?

Na rynku można znaleźć różne firmy, zajmujące się wykonywaniem gadżetów reklamowych. Jeżeli chcesz skorzystać z usług jakiejś firmy, upewnij się, że oferowane przez nią produkty są dobrej jakości. Oczywiście nie musi to być najdroższa oferta na rynku! Warto jednak zwrócić uwagę na to, żeby oferowane przez nas długopisy, smycze, torby i inne wybrane gadżety były w miarę dobrej jakości. W przeciwnym wypadku, nasza marka może zacząć się kojarzyć z produktami lub usługami o nienajlepszym standardzie. Wydaje ci się, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego? Nic bardziej mylnego! Jeżeli twoje logo będzie się znajdować na produkcie, który nie będzie spełniał pewnych standardów, to klienci automatycznie zaczną łączyć to co widzą, z tym co myślą na temat twojej marki. Dlatego tak ważne jest, żeby dbać o jakość oferowanych gadżetów.

Decydując się na zamówienie gadżetów reklamowych, możesz wybierać spośród bardzo różnorodnych produktów. Do najpopularniejszych należą długopisy i smycze reklamowe, które są nie tylko tanie, ale też praktyczne. W końcu każdy z nas przynajmniej raz na jakiś czas potrzebuje długopisu! Często wybieranymi gadżetami są również kubki oraz torby. Kubek jest doskonałym nośnikiem logo. Jeżeli klient zdecyduje się z niego korzystać, to prawdopodobnie praktycznie każdego dnia będzie wykorzystywać go podczas picia kawy lub herbaty. Dzięki temu logo twojej firmy zostanie bardzo dobrze zapamiętane! Z kolei torby materiałowe stanowią ukłon w stronę ekologii i pozwalają na ograniczenie korzystania z plastikowych toreb. Do gadżetów reklamowych zaliczają się również kalendarze, notesy i odzież, najczęściej w postaci koszulek.

Jak powinien wyglądać dobry gadżet reklamowy?

Chcesz skorzystać z możliwości zamówienia produktów, które umożliwią ci reklamowanie twojej firmy? Świetnie! Pamiętaj jednak, że gadżety powinny być dopracowane. Dzięki temu będą w stanie pozytywnie wpływać na wizerunek marki. Dlatego też, jeżeli chcesz zamówić gadżety reklamowe, powinieneś najpierw stworzyć projekt interesujących cię produktów.

Tutaj dużo zależy od tego, jaki rodzaj gadżetów planujesz zamówić. W przypadku długopisów, wystarczy zazwyczaj określić interesującą cię kolorystykę oraz wybrać nadruk, zwykle w postaci logo lub nazwy firmy. Jeśli jednak planujesz zakup np. kubków, to stworzenie projektu może okazać się bardziej wymagające. Oczywiście możesz zdecydować się na minimalizm i umieścić na kubku wyłącznie logo, motto lub nazwę firmy. Możesz też nieco rozbudować projekt i dodać do niego np. jakąś grafikę lub hasło motywacyjne. Dobry gadżet powinien zwracać uwagę, wywoływać emocje i kojarzyć się z twoją marką.


Czytaj również: