16.07.2021 14:30 0 WH Materiał partnera
Jesteśmy jedynym graczem na rynku, który sprzedaje i oferuje kurczaka w panierce w podobnej technologii jak najwięksi gracze na świecie - mówi Tomasz Miara, prezes United Chicken. Fast food działa m.in. we Wrześni czy Kartuzach, a ostatnio lokal został otwarty w Wejherowie.
United Chicken to polska sieć gastronomiczna, która specjalizuje się w serwowaniu kurczaka typu „crispy”. Historia przedsiębiorstwa zaczęła się w 2010 roku, a celem było stworzenia miejsca, w którym „każdy może poczuć ducha amerykańskiej restauracji”.
— Jesteśmy jedynym graczem na rynku, który sprzedaje i oferuje kurczaka w panierce w podobnej technologii jak najwięksi gracze na świecie. W naszych restauracjach przygotowujemy świeże kurczaki. Na miejscu mięso jest panierowane i marynowane. Nie mrozimy mięsa. Ono jest zawsze świeże. Mięso i warzywa są dostarczane przez lokalnych dostawców – mówi Tomasz Miara, prezes zarządu United Chicken.
Sieć gastronomiczna chce dotrzeć do smakoszy kurczaków z mniejszych miejscowości.
— Duże koncerny, które są sieciami fast food, nie wchodzą do mniejszych miejscowości, nie doceniają tego rynku. Uważamy, że mieszkańcy tych miejscowości zasługują na to, aby zjeść smacznego kurczaka w nowoczesnym fast foodzie zachowując wszystkie standardy jakościowe. My staramy się to robić z powodzeniem – zwraca uwagę prezes.
Na terenie kraju działa 14 lokali United Chicken, m.in. we Wrześni, Iławie, Kartuzach, Tomaszowie Lubelskim. Ponad tydzień temu w Wejherowie przy ul. Przemysłowej 1B została otwarta filia restauracji.
— Cieszę się, że nasz kurczak ma uznanie wśród mieszkańców Wejherowa. To dla nas jest satysfakcja, bo to jest duży rynek i widzimy, że mieszkańcom przypadł do gustu nasz produkt i mamy nadzieję, że ich nie zawiedziemy – dodaje Miara.