28.06.2021 08:41 5 WH/TTM

Mieszkańcy gminy Szemud sprawy urzędowe załatwią przez internet

Fot. Daniel Zaputowicz/TTM

Gmina Szemud stawia na e-obsługę. Petenci bez wychodzenia z domu będą mogli załatwić sprawy urzędowe. Powstał specjalny portal, za pomocą którego można uzyskać informacje i świadczenia. Poza tym istnieje możliwość dodania ogłoszenia dotyczącego nieruchomości i ofert pracy.

Występuje dużo korzyści związanych z elektronicznym urzędem. Nie musimy wysyłać listów, więc zmniejszamy koszty. Nasz klient od razu otrzymuje pismo urzędowe czy wymiar podatkowy w tym samym czasie rzeczywistym. To jest potężna rewolucja – wymienia wójt gminy Szemud Ryszard Kalkowski w rozmowie z Telewizją TTM.

Nowy portal ma ułatwić mieszkańcom gminy obsługę i komunikację z urzędem. Za pomocą Gminnego Systemu Komunikacji Online petenci mogą załatwić wszelkie sprawy urzędowe nie wychodząc z domu. Aby to zrobić, trzeba zalogować się na platformę za pomocą profilu zaufanego. Elektroniczny urząd znajduje się tutaj.

Mieszkańcy mogą uzyskać informacje oraz korzystać ze świadczeń. Ponadto powstał gminny portal inwestycyjny, gdzie można przeglądać lub dodać ogłoszenie dotyczące terenów inwestycyjnych i działek budowlanych. Również istnieje możliwość umieszczania ogłoszeń o pracę.

Jak działa e-urząd gminy Szemud można zobaczyć w materiale Telewizji TTM.


Czytaj również:

Komentarze

W trakcie ciszy wyborczej dodawanie i przeglądanie komentarzy jest zablokowane.