10.11.2020 16:00 3 WH/UG w Wejherowie
W związku z rozwojem epidemii przez najbliższe tygodnie nie będzie możliwe dokonanie okresowych odczytów wodomierzy przez osobę zatrudnioną przez Urząd Gminy Wejherowo – czytamy na stronie gminy. Mieszkańcy są zobowiązani podać stan swojego licznika mailowo lub telefonicznie.
To ważna informacja dla wszystkich zamieszkałych w gminie Wejherowo. W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na SARS-CoV-2, nastąpiła zmiana w sprawie odczytów wodomierzy. Dotychczas robiła to osoba zatrudniona przez urząd, która odwiedzała domy. Teraz mieszkańcy są zobowiązani do odczytywania i podawania stanów liczników (także tzw. liczników ogrodowych) drogą mailową- [email protected]. Ewentualnie możliwe jest podanie stanu telefonicznie na nr 58 677 97 44. Faktury z rachunkiem- tak jak do tej pory- wysyłane będą listem zwykłym.
— W przypadku długotrwałego braku odczytu wodomierza, gmina zastosuje zapisy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków, zgodnie z którymi należność za pobraną wodę i odprowadzone ścieki ustalana jest na podstawie średniego zużycia wody przez Usługobiorcę w odpowiednim okresie – informuje urząd gminny. — Prosimy o zrozumienie wyjątkowej sytuacji, powyższe działanie ma na celu utrzymanie regularności rozliczeń i uniknięcie skumulowania się Państwa należności w późniejszym okresie – czytamy dalej.
Poniższy komunikat nie dotyczy klientów PEWIK Gdynia, którzy powinni stan wody podawać firmie, a nie do urzędu gminy.