23.08.2011 12:05 0

„Biedronka” atakuje „Żabkę”

Szykuje się rewolucja na rynku dyskontowym. Sieć sklepów "Biedronka" zmierza zmienić system sprzedażowy na typ convenience, czyli ten który aktualnie oferuje "Żabka".

Convenience shop to mały sklep, zlokalizowany niedaleko zabudowań mieszkalnych i oferujący najpotrzebniejsze produkty - mrożonki, konserwy, paczkowane wędliny, gazety, papierosy, środki higieniczne i chemiczne oraz alkohol. Sklep jest samoobsługowy, niekiedy otwarty nawet całodobowo we wszystkie dni tygodnia.

W Polsce z convenience shop mamy do czynienia w sieci "Żabka” oraz na stacjach benzynowych. Dołączyć ma do nich popularna "Biedronka”. Dyskonty stają się mało opłacalne. Alternatywa ma być przerobienie sklepów na wersję convenience, czyli niskie ceny blisko domu.

W kwestii płatności kartą, "Biedronka" pozostaje nie ugięta. Póki co takiej opcji wprowadzać nie zamierza. W zamian przy sklepach mają być montowane bankomaty, by ułatwić zakupy.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...