26.02.2019 14:34 0 Gol
W 23. i 24. kolejce LOTTO Ekstraklasy to nie rzut monetą decyduje o rozstrzygnięciu w tradycyjnym losowaniu stron. Przed każdym meczem sędziowie podrzucają karty płatnicze z herbami klubów – ta nietypowa akcja marketingowa ma promować karty wypuszczone przez Oficjalny Bank Ekstraklasy.
– Niestandardowe działanie promocyjne odbywa się podczas procedury, na której skupia się uwaga telewidzów przed każdym meczem. Tylko w trakcie dwóch wspomnianych kolejek arbiter główny podrzuca kartę płatniczą z herbem i kolorystyką gospodarza danego spotkania. Tego rodzaju event przeprowadzony został wcześniej m.in. podczas międzynarodowego turnieju towarzyskiego w Singapurze – tłumaczą na oficjalnej stronie Lotto Ekstraklasy ekstraklasa.org.
Od 22 lutego każdy z klientów jednego z banków, który jest Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy, może zamówić kartę z herbem własnego ulubionego klubu LOTTO Ekstraklasy. Kartę będzie można nabyć w placówkach PKO Bank Polski, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej banku. Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.
Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy SA. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.