21.04.2016 13:20 0
Część klientów Energi z Trójmiasta otrzymała fałszywe faktury za prąd. Polska spółka zapewnia, że sporadycznie pojawiają się przypadki fałszowania faktur za różne media, nie tylko opłaty za energię elektryczną. - W takich przypadkach prosimy wszystkich klientów, aby w razie jakichkolwiek wątpliwości byli ostrożni i upewniali się, czy korespondencja – tradycyjna lub mailowa - rzeczywiście pochodzi od naszej firmy - ostrzega na swojej stronie Energa.
Do Energi dotarły sygnały o tym, że część klientów z Trójmiasta i okolic otrzymała fałszywą fakturę za prąd.
Klient, który ma wątpliwości co do autentyczności faktury, powinien w pierwszej kolejności sprawdzić, czy podano na niej prawidłowy numer klienta, czy numer konta do wpłaty jest właściwy (w części numeru powinien zawierać się numer klienta), czy faktura została wysłana z Brodnicy oraz czy przyszła w firmowej kopercie.
W przypadku, gdy klient stwierdza, że faktura jest fałszywa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt policji.

screen: energa.pl

screen: energa.pl