18.04.2011 12:03 0

Startuje turystyczna kampania promocyjna Województwa Pomorskiego

Podczas Gdańskich Targów Turystycznych oficjalnie zainaugurowano największą w historii turystyczną kampanię promocyjną Województwa Pomorskiego.

Pomorskie – nabierz kolorów – przesłanie kampanii motywuje do zmiany i wzywa do porzucenia codziennej szarości. Wskazuje na potrzebę odstresowania, relaksu, nabrania dystansu nie tylko w czasie wakacji, ale o każdej porze roku. Kluczem ma być województwo pomorskie, oferujące moc atrakcji turystycznych na każdą z czterech pór roku. Wiosną, Pomorskie kusi turystyką aktywną, a latem – wodną. Jesienią – oferuje turystykę kulturową. Natomiast zima w pomorskim to przede wszystkim wypoczynek w Wellness & SPA. Każda z pór roku symbolizowana jest przez odpowiednią barwę, do których nawiązują również konkretne pakiety sezonowych atrakcji Pomorskiego. Ukazane w kampanii cztery rodzaje aktywności turystycznej w połączeniu z czterema kolorami mają przekonać, że Pomorskie to atrakcyjny cel wypoczynków weekendowych i urlopowych niezależnie od pory roku. Można tam nabrać energii, chęci do życia, a co najważniejsze – kolorów, przez cały rok.

Wyjątkowość kampanii podkreślał Marszałek Województwa Pomorskiego – Mieczysław Struk:

  • Po pierwsze jej skala – to największa dotychczasowa kampania promocyjna Województwa Pomorskiego, o budżecie prawie 5,5 mln zł, po drugie jakość przygotowanych materiałów - dzięki współpracy i zaangażowaniu wielu profesjonalnych firm i osób, udało się wypracować rozwiązania niestosowane dotąd przez inne regiony, po trzecie - będziemy docierali do naszych potencjalnych gości poprzez szeroki wachlarz mediów, uwzględniający ich styl życia i preferencje.- mówił Mieczysław StrukMarszałek Województwa Pomorskiego.

Podczas targów zaprezentowano po raz pierwszy spot promocyjny, który ponad 1100 razy zostanie wyemitowany w wielu stacjach telewizyjnych. Atrakcyjne stoisko z kolorowym tortem przyciągnęło wielu odwiedzających.

Dziennikarze z całego kraju o wszystkich założeniach kampanii mogli dowiedzieć się podczas konferencji prasowej, która w przeddzień GTT odbyła się w Warszawie. Tego dnia kolorów nabrało Studio Tęcza, w którym odbyła się konferencja. Cztery barwy kampanii pojawiły się wszędzie, począwszy od oświetlenia na poczęstunku kończąc. Zaproszeni goście mogli wygodnie rozsiąść się w kolorowych leżakach i cieszyć oczy kolorowymi mydlanymi bańkami unoszącymi się w powietrzu.

Kampania dopiero się rozpoczyna, a organizatorzy już przygotowali wiele niespodzianek. Jedną z nich jest konkurs Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej: Pomorskie zaprasza…i płaci za Twoje wymarzone wakacje! Wystarczy napisać atrakcyjny scenariusz swoich wymarzonych wakacji, przesłać go najlepiej wraz z nagraniem, w którym opowiesz dlaczego właśnie Ty powinieneś wygrać i poczekaj na werdykt Jury. Nagroda główna to aż do 8 000 zł na realizację swoich wymarzonych planów w województwie pomorskim oraz kamera HD. Dla 10 kolejnych uczestników nagrodami są aparaty cyfrowe. Szczegóły na www.nabierzkolorow.pl


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...