14.07.2014 16:04 0 wejherowo.pl
W Wejherowie przy ul. 12 Marca 216/1 rozpoczął działalność Punkt Partnerski Energa. W Biurze można uzyskać niezbędne informacje dotyczące m.in. podpisania umowy i założenia licznika, aktywować usługi – rozliczenia rzeczywiste, pre-paid, przepisać licznik czy ponownie założyć licznik po np. demontażu.
W biurze można także uzyskać informacje o cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności i promocjach oraz o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.
Punkt Partnerski Energa czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Kontakt do biura: tel. 690 66 22 20 więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: energa.pl.
Przypomnijmy, że Biuro Obsługi Klienta Energi w Wejherowie przestało działać od 1 lutego. Powód? Firma postanowiła skupić się na dalszym rozwoju obsługi telefonicznej i internetowej. O pozostawieniu BOK-u apelowali wówczas lokalni samorządowcy.