Wlewają piwo do gardeł, nagrywają to i zalewają filmikami Facebooka. Od kilku dni głośno jest o nowym trendzie, który w kilka godzin opanował cały świat.
Wszystko zaczęło się w Kanadzie, gdzie grupa przyjaciół kręciła filmiki w osobliwych miejscach, w samej bieliźnie. Nagranie zwieńczone było piciem alkoholu i nominowaniem kolejnych trzech osób. Łańcuszek tak się rozrósł, że trafił także do Europy.
W Polsce wyzwanie polega na wypiciu przed kamera 0,5 litra piwa i nominacji trzech znajomych, którzy mają zrobić to samo w ciągu 24 godzin. Jeżeli nie zdobędą się na odwagę opublikowania swojego wyczynu na Facebooku czy Youtubie, będą musieli ufundować kratę piwa osobie, która ich nominowała.
Pewien internauta zainspirowany sukcesem całej akcji postanowił ją zmodyfikować. W swoim filmiku Dominik oddaje krew i nominuje do tego trzy inne osoby.
Na oddanie krwi nominowani mają miesiąc, jeżeli tego nie zrobią do autora filmiku ma powędrować czekolada.
Ciekawe czy pomysł z oddawaniem krwi również będzie cieszył się podobną popularnością jak trend z piciem piwa?