Światło dzienne gra planszowa Szlakiem Woja Żuka. Uczestnicy gry poruszając się po mapie gminy, wędrują w czasie od 960 roku po dzień dzisiejszy.
W projekcie udział wzięli również: Henryk Stachurski i Mariusz Stopowski z koła ZK-P w Gdańsku- Osowej (koncepcja opisu szlaku) oraz Jarosław Ellwart- wydawnictwo REGION z Gdyni (projekt planszy).
Grę wyprodukowała firma ALEXANDER z Chwaszczyna na zlecenie Zrzeszenia Kaszubsko-Pomorskiego oddziału w Chwaszczynie, które pozyskało na ten cel dotację m.in. od Burmistrza Gminy Żukowo w roku 2010, 2011 oraz 2013.
Wstęp do gry Szlakiem Woja Żuka:
Woj Wisław zamyślał był ongi (AD 960), wyruszyć z rozkazu księcia swego - z Gdańska do Chmielna, grodu warownego. Wisław poznać chciał drogi wygody i niewygody, przeto rycerza swego najwierniejszego Żuka wprzódy na tę wyprawę posłał, coby mu rzecz całą objaśnił i przejazdu probę uczynił. Cudowne siodła Żukowi darował, które przenoszenia w miejscu i czasie moc posiadały...