753 Jarmark św. Dominika odszedł do historii. Według szacunków organizatorów w tym roku odwiedziło go ponad 6,2 mln osób. To 200 tysięcy więcej niż rok temu! Impreza trwała 23 dni a swoje produkty na 41 tysiącach metrów kwadratowych wystawiało ponad 1000 handlarzy.
Jarmark co roku próbuje zaskoczyć nowościami. Nie zabrakło ich także w tym roku. Po raz pierwszy zorganizowano bowiem „Dominik Design”, imprezę która promowała idee i projekty polskiego designu i twórców.
Pierwszy raz w historii imprezy odbył się „Świętomięs Polski”, impreza, która jak nazwa wskazuje promowała polskie mięsa i wędliny.
Kulinarnych akcentów było w tym roku znacznie więcej. Były to „Pomorskie Smaki” czy Fishmarkt. Jak zapowiadał podczas ceremonii prezes MTG Andrzej Kasprzak impreza będzie się ewaluować. Rozwijana będzie oferta kulturalna i rzemieślnicza.