09.08.2013 15:43 0

T-Mobile FanZone po praz pierwszy w Gdańsku

Już jutro pierwszy raz w sezonie 2013/2014, stadion Lechii Gdańsk odwiedzi strefa T-Mobile FanZone. Na wszystkich kibiców, którzy pojawią się tego dnia na PGE Arenie, czekać będzie mistrzowska zabawa w strefie kibica.

Podczas spotkania Lechii Gdańsk z Cracovią, wszyscy kibice Lechii będą mogli spędzić czas, korzystając z piłkarskich atrakcji w T-Mobile FanZone. Zapowiada się iście mistrzowska zabawa.

Podczas meczu z Cracovią, T-Mobile FanZone znajdowała się będzie przy pawilonie kasowym od ul. Żaglowej. Strefa będzie otwarta dla kibiców od godz. 15.00 do pierwszego gwizdka sędziego.

Wszystkie atrakcje w strefie będą do dyspozycji kibiców bezpłatnie.

W T-Mobile FanZone kibice będą mieli do dyspozycji osiem stanowisk z najnowszą piłkarską grą FIFA13. Będzie to doskonała okazja do wirtualnej rywalizacji przed meczem. Ponadto do dyspozycji kibiców będą cztery urządzenia mierzące siłę uderzenia piłki – tzw. „siłomierze kopacze”.

Oprócz emocji związanych z rywalizacją strzelecką, kibice będą mieli okazję zmierzyć się na piłkarskich stołach przygotowanych przez T-Mobile FanZone. Na kibiców Lechii Gdańsk czekał będzie gigant stół do piłkarzyków, na którym równolegle może grać dwanaście osób. Jest to jedyny „plac gry” na którym używa się jednocześnie dwóch lub trzech piłek. Ponadto dla wszystkich kibiców, którym nie uda się załapać do „12” meczowej na stole gigancie, czekać będzie co najmniej sześć klasycznych stołów do piłkarzyków.

Podczas funkcjonowania T-Mobile FanZone kibice Lechii będą mieli okazję sprawdzić swój piłkarski refleks. Posłuży do tego symulator rzutów karnych. Podczas 60 sekund zawodnik będzie miał za zadanie „zgasić” ręką jak największą liczbę zapalających się piłek.

W przerwie meczu na płycie głównej, zostanie zorganizowany przez markę T-Mobile oraz Lechię Gdańsk konkurs sprawnościowy dla kibiców – „Piłkarski slalom po nagrody”.

Udział w nim będzie mogło wziąć dziewięciu kibiców Lechii Gdańsk, którzy wcześniej zostaną wyselekcjonowani przez klub.

Nagrody w konkursie zostaną ufundowane przez markę T-Mobile, sponsora tytularnego rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy.

  • Bardzo cieszymy się z faktu, iż nasi kibice po raz kolejny w historii T-Mobile FanZone wygrali głosowanie na obecność strefy. Za każdym razem, kiedy odwiedza nas strefa kibica cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem wśród fanów Lechii Gdańsk. Zapewne analogicznie będzie podczas 4.kolejki T-Mobile Ekstraklasy. Liczymy, że tym razem uda nam się ustanowić ogólnopolski rekord frekwencji w T-Mobile FanZone - mówi Janusz Melaniuk, manager ds. marketingu sportowego Lechii Gdańsk.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...