14.04.2013 16:33 0

Lotos, Reserved i Sopot supermarkami

www.superbrands.pl

Marka LOTOS została uhonorowana prestiżowym tytułem Business Superbrand 2013 w 7. edycji programu, który wyłonił najsilniejsze marki na polskim rynku. Grupa LOTOS otrzymała nagrodę w kategorii marek korporacyjnych. Pośród trójmiejskich marek nie zabrakło również LPP w kategorii ubrania i akcesoria oraz Sopotu w kategorii miasta i regiony.

  • Naszą ambicją jest kreowanie marki dynamicznej i kompetentnej, przyjaznej i opartej na zaufaniu klientów. Tytuł Business Superbrand dla marki LOTOS, otrzymany już po raz szósty, to dla nas ważne wyróżnienie, potwierdzające skuteczność działań związanych z realizacją strategii marki – mówi Anna Goliszewska, Dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Marka LOTOS znalazła się w wąskim gronie najsilniejszych brandów korporacyjnych. Superbrand to marka o charakteryzująca się silną obecnością i wysoką rozpoznawalnością na polskim rynku. To marka oferująca nie tylko produkty i usługi wysokiej jakości, ale także korzyści emocjonalne, stanowiące o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

Tytuł Superbrands jest wyróżnieniem przyznawanym od 17 lat w 87 krajach, przez niezależną, międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. Celem projektu jest promowanie i nagradzanie sukcesów tych marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces. The Superbrands Ltd., promująca ideę brandingu, powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Swój początek wzięła od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Na fali dużego zainteresowania programem powstała koncepcja publikacji, honorującej najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach.

Prezentacje drogi do sukcesu każdej z nagrodzonych marek, w tym marki LOTOS, trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który cieszy się na świecie opinią "biblii brandingu".


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...