13.03.2013 16:56 0 Paulaa

Lokowanie produktu

„Rodzinka.pl” to polski serial komediowy. Opowiada on o życiu codziennym rodziny Boskich. Natalia i Ludwik mają troje synów: osiemnastoletniego Tomka, trzynastoletniego Kubę i ośmioletniego Kacperka. Każdy z nich ma całkiem inną osobowość.

Brzmi całkiem nieźle jak na początek... Tylko jeden mały szczegół. Lokowanie produktu. Jest to chwyt marketingowy, który ma nas zachęcić do kupowania danego towaru, czy korzystania z owej usługi. Kiedy widzimy, że nasi ulubieni bohaterowie piją Tymbarka, czy spożywają żywność z firmy Alma, także chcemy upodobnić się do nich. „Skoro im smakuje, to mi też”. Dobrze, jeżeli odtąd będziemy robić zakupy w sklepie Alma, nie jest to nic złego. Gorzej, kiedy zobaczymy u serialowego Tomka nowy model Noki. Będziemy błagać rodziców, żeby nam taką kupili. Zastanówcie się, czy to nie jest lekka przesada? Takim zachowaniem obciążmy budżet rodziny. Natomiast, co zrobimy jak aktor za dwa odcinki zmieni sobie telefon? Znowu powtórzymy scenkę sprzed dwóch tygodni? Zastanówmy się poważnie, czy takie drogie gadżety są nam akurat w tym momencie potrzebne. Pomyślmy, czy owy film nami nie manipuluje... Spróbujcie odpowiedzieć sobie na to pytanie i poważnie przemyślcie wasze zachowanie.

Paulaa


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...