Ruszyła kampania społeczna "Kończ bez strachu". W trzech spotach, które od 4 marca można oglądać w TVN, kinach i internecie młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński zachęcają do używania prezerwatywy. W akcję zaangażował się również Łukasz Nowicki. Patronat merytoryczny nad projektem objął Program Narodów Zjednoczony ds. Rozwoju (UNDP).
Kampania ma na celu nie tylko przełamywać tabu związane z samą prezerwatywą, ale przede wszystkim dostarczyć młodym ludziom rzetelną wiedzę na temat profilaktyki chorób i infekcji przenoszonych drogą płciową. Zaprojektowane na jej potrzeby narzędzia interaktywne dostosowane są do użytkowania mobilnego, na przykład aplikacje i gry internetowe dostępne na profilach społecznościowych kampanii. "
Konsekwentnie używana prezerwatywa daje 90-95% ochronę przed HIV i innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową. Społeczny Komitet ds. AIDS od lat prowadzi zajęcia z profilaktyki HIV/AIDS w szkołach.
Młodzi aktorzy, którzy zaangażowali się w akcję sami dostrzegają problem związany z brakiem świadomości i wiedzy wśród młodych ludzi.