28.12.2012 11:41 0

Marka Lotos warta ponad miliard złotych

www.lotos.pl

Ponad miliard złotych – tyle warta jest marka LOTOS. W 9. edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku „Rzeczpospolita”, wartość marki wyceniono na 1 023 mln zł.

Tylko 8 firm w kraju może poszczycić się lepszym wynikiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu ponad czterokrotnie podwyższyła się jej wartość.

Jesteśmy bardzo dumni z tego wyniku. To wielki sukces wszystkich pracowników Grupy Kapitałowej LOTOS – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Tym bardziej, że udało nam się znacząco podwyższyć wartość marki w czasach kryzysu i wielkich wyzwań rynkowych. Ze słabo rozpoznawalnego symbolu i nazwy, staliśmy się markę budzącą pozytywne emocje, przyciągającą klientów, którzy coraz częściej wybierają naszą markę , nasze stacje. Z roku na rok coraz bardziej przekonują się, że mogą tu liczyć na najlepsze produkty i potrzebną pomoc. I to właśnie jest dla nas warte miliardy złotych.

W poprzedniej edycji rankingu LOTOS zajął 11. miejsce z wartością marki szacowaną na 865,1 mln zł. W stosunku do roku 2011 jej wartość wzrosła więc o ponad 15 proc.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...