Zrób zakupy przez internet i nie płać za dostawę. Już jutro rusza Dzień Darmowej Dostawy. Około 1800 sklepów zadeklarowało udział w akcji.
W tym roku eKomercyjnie.pl po raz trzeci organizuje Dzień Darmowej Dostawy. Akcja Dzień Darmowej Dostawy ma zachęcić Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Celem akcji jest także zachęcenie sklepów do oferowania konsumentom elastycznych form dostawy.
W czasie Dnia Darmowej Dostawy sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od sposobu płatności i metody dostawy.
Postanowiliśmy dostosować regulamin do oczekiwań sklepów i wprowadziliśmy możliwość określenie minimalnej wartości zamówienia realizowanego w sklepie internetowym – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście sklep sam decyduje czy wprowadza taki limit (informując o tym swoich Klientów). Mamy nadzieję, że to rozwiąże problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem – wyjaśniają organizatorzy akcji.
Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja tej akcji przyciągnęła dokładnie 1846 sklepów. W Polsce na pomysł zorganizowania Dnia Darmowej Dostawy wpadł Krzysztof Bartnik, redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.
Pełną listę sklepów można znaleźć na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.