06.11.2012 13:27 0

Kolejna edycja Dnia Darmowej Dostawy

Już ponad 200 sklepów zadeklarowało udział w Dniu Darmowej Dostawy 2012, który odbędzie się 3 grudnia tego roku.

W tym roku eKomercyjnie.pl po raz trzeci organizuje Dzień Darmowej Dostawy. Akcja Dzień Darmowej Dostawy ma zachęcić Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Celem akcji jest także zachęcenie sklepów do oferowania konsumentom elastycznych form dostawy.

  • Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów – zaznaczają organizatorzy akcji.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od sposobu płatności i metody dostawy.

  • Postanowiliśmy dostosować regulamin do oczekiwań sklepów i wprowadziliśmy możliwość określenie minimalnej wartości zamówienia realizowanego w sklepie internetowym – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście sklep sam decyduje czy wprowadza taki limit (informując o tym swoich Klientów). Mamy nadzieję, że to rozwiąże problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem – wyjaśniają organizatorzy akcji.

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja tej akcji przyciągnęła dokładnie 1846 sklepów. W Polsce na pomysł zorganizowania Dnia Darmowej Dostawy wpadł Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...