11.08.2018 15:00 0 mike/mat. pras.

Lampy z Gdyni bohaterami wakacyjnego hitu

Źródło: YouTube

„Se Vuelve Loca” to utwór latynoskiego boysbandu CNCO, który śmiało może pretendować do miana wakacyjnego hitu 2018. W ciągu zaledwie pięciu dni teledysk obejrzało około pięć milionów internautów w serwisie YouTube. Ciekawostką jest fakt, że ważną rolę w klipie odgrywają… polskie lampy produkowane przez firmę pochodzącą z Gdyni.

Amerykańska formacja CNCO jest popularna na całym świecie, a sławę przyniósł jej hit „Reggaeton Lento (Bailamos)”, który jest doskonale znany również w Polsce i emitowany w wielu rozgłośniach radiowych. Liczba odsłon tego przeboju na YouTube przekracza już 1,3 miliarda.

Latynoski boysband z Miami jest kojarzony z popularnym programem „La Banda”. Artyści koncertowali też z takimi gwiazdami latynoskiej muzyki, jak Ricky Martin czy Enrique Iglesias. Z kolei „Se Vuelve Loca” to utwór z 2018 roku. Typowa latynoska aranżacja, która trafia w gusty odbiorców na całym świecie, łatwo wpada w ucho. Sam pomysł na teledysk jest banalnie prosty – i jest to zabieg celowy. Trudno w nim więc szukać efektów specjalnych. Jest choreografia sceniczna, oczywiście w towarzystwie lamp pochodzących z Polski.

Oświetlenie sceniczne stanowi nieodłączne tło całego klipu, być może nawet znacznie więcej. Nietrudno się domyślić, że jego wyeksponowanie było jednym z kluczowych zamysłów jego reżysera. A jeśli uwzględnić fakt, że teledysk zobaczą miliony odbiorców na całym świecie, trudno wymarzyć sobie lepszą reklamę. To zaskoczyło nawet samych właścicieli firmy produkującej lampy.

Do tej pory nasze lampy pojawiały się głównie w czasie występów live. Fakt, że użył ich w teledysku młody, a równocześnie już niesamowicie popularny na całym świecie zespół, to dla nas ogromna radość. Producenci teledysku sami wybrali nasze lampy. Jest to dla nas znakiem, że nasze produkty wyróżniają się w skali globalnej – mówi Dominik Zimakowski, przedstawiciel producenta.

Firma wytwarzająca wspomniane oświetlenie sceniczne istnieje zaledwie od dwóch lat i mieści się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. W zasadzie można powiedzieć, że odniosła spektakularny sukces i… już teraz nie potrzebuje szczególnej reklamy. Niepowtarzalne wzornictwo i jakość sprawiły, że znalazła odbiorców swoich produktów już w 35 krajach. Gdyńskie lampy pojawiły się na scenach u boku Stinga, Cher, Eda Sheerana czy Prodigy. Były też wykorzystywane na znanych festiwalach, takich jak Roskilde, Eurowizja czy Glastonbury.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...