Od minionego weekendu kasa biletowa znajdująca się na dworcu w Redzie pozostaje nieczynna. Podróżni wsiadający na tym przystanku muszą zakupić bilety w innym punkcie lub u konduktora. PKP przeprasza i informuje, że sytuacja niedługo wróci do normy.
[img_r]2[/img_r]
- Sytuacja była dość niezapowiedziana. Musieliśmy się bardzo szybko przenieść z tej kasy, ponieważ PKP S.A. wdraża duże plany modernizacyjne, jeśli chodzi o dworzec w Redzie. Dlatego też kasa aktualnie jest zlikwidowana. Zapewniam jednak, że najpóźniej do piątku kasa biletowa pojawi się w nowym miejscu, w okolicy dworca. Będzie ona odpowiednio oznaczona, więc nie będzie problemu z jej zauważeniem. Oczywiście przepraszamy pasażerów za niedogodności – mówi Marcin Głuszek, dyrektor marketingu i sprzedaży PKP SKM w Trójmieście.
Choć spółka aktualnie modernizuje wiele dworców, to do tej pory przeważnie udawało się zsynchronizować działania logistyczne i informacyjne, takie jak przeniesienie kasy, przebudowa dworca i poinformowanie pasażerów.
- Czasem jednak występują pewne problemy logistyczne, za co jeszcze raz przepraszam pasażerów, ponieważ nie udało nam się tego dopiąć w tej sytuacji. Jednak jak już powiedziałem, do piątku w Redzie ponownie pojawi się kasa biletowa – dodaje Marcin Głuszek.