Dworzec PKP w Wejherowie doczekał się remontu wewnątrz budynku. Ściany poczekalni są odmalowane, okienka kasowe przystosowano do potrzeb niepełnosprawnych, zamontowano nowe oświetlenie, a także wymieniono drzwi oraz okna. Wciąż nie ma jednak ani jednej ławki, na której można by usiąść. Dodatkowo jedno z wyjść jest nieczynne. PKP zapewnia, że wkrótce się to zmieni.
[img]3[/img]
Tak samo, jak przed remontem, jedne z drzwi wciąż są zablokowane.
Okazuje się jednak, że zaraz po remoncie drzwi były czynne. Pomimo zgłoszenia, uszkodzenie nie zostało jeszcze naprawione. By nieczynne wejście nie wprowadzało w błąd podróżnych, właścicielka pobliskiego sklepiku przyczepiła do drzwi baner.
[img]2[/img]
[img]4[/img]
Jednak to nie największy mankament dworca. Choć remont objął poczekalnię, to nie pomyślano o stworzeniu miejsc siedzących, przez co podróżni opierają się o mury, brudząc (jeszcze do niedawna) śnieżnobiałe ściany.
[img]5[/img]
Tymczasem otrzymaliśmy zapewnienia o nadchodzących w tej sprawie zmianach.
Pasażerowie mają nadzieję, że PKP spełni obietnicę.