01.03.2019 16:05 1 PM
Od 1 marca obowiązuje nowe Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Wejherowo w sprawie zasad organizowania imprez na terenach leśnych.
W związku z tym, jeżeli ktoś jest zainteresowany zorganizowaniem takiej imprezy, powinien na minimum 30 dni przed jej planowanym terminem złożyć wniosek na specjalnie przygotowanym formularzu, w którym poda informacje odnośnie do terminu imprezy, nazwy oraz danych organizatora.
– *Do wniosku koniecznie należy dołączyć mapę z przebiegiem trasy bądź obszar z rozmieszczeniem punktów kontrolnych wrysowany na podkładzie mapy pobranej ze strony www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy – czytamy na stronie Nadleśnictwa Wejherowo.
Rozpatrzenie wniosku nastąpi w ciągu 30 dni, w tym czasie pracownicy terenowi nadleśnictwa sprawdzą przebieg trasy pod kątem bezpieczeństwa oraz ewentualnych zagrożeń dla obiektów lub gatunków podlegających ochronie z tytułu ustawy o ochronie przyrody.
Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i złożeniu dodatkowych, wymaganych dokumentów nadleśnictwo wyrazi pisemną zgodę na organizację wnioskowanej imprezy, w formie umowy lub porozumienia.
Szczegóły i formularze do znalezienia na stronie nadleśnictwa.