Styczeń 2015
Pn Wt Śr Cz Pt So N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Zobacz również

Pokażcie rodzinny styl Trójmiasta! - po raz drugi w Parku Handlowym Matarnia

Imprezy klubowe,

Data 16.01.2015 00:00-03.02.2015 00:00
Miejsce Park Handlowy Matarnia
Adres Gdańsk

„Pokażcie rodzinny styl Trójmiasta!” po raz drugi w Parku Handlowym Matarnia

16 stycznia Park Handlowy Matarnia wystartował z piątą edycją konkursu „Pokaż swój styl”, którego adresatem po raz drugi są trójmiejskie rodziny. Celem akcji jest zaprezentowanie własnej modowej kreacji.**

Zwycięzcy wezmą udział w wiosennej kampanii reklamowej parku, a oprócz profesjonalnej sesji zdjęciowej otrzymają możliwość dokonania zakupów o wartości 4000 zł w Parku Handlowym Matarnia.**

[img_r]2[img_r]

Zgłoszenia można nadsyłać od 16 stycznia do 3 lutego za pomocą przygotowanej aplikacji na profilu parku na Facebooku. W pierwszym etapie należy zamieścić jedno lub więcej zdjęć przedstawiających pełną stylizację modową członków rodziny z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie oni powinni zostać wybrani. Konkurs jest skierowany do szerokiego grona uczestników, dlatego do udziału w akcji warto zachęcić nie tylko dzieci, ale także dziadków.

Każdy z zalogowanych użytkowników Facebooka może oddać głos na rodzinę, która jego zdaniem powinna zwyciężyć. Spośród uczestników z największą liczbą głosów zostanie wybranych 10 rodzin przechodzących do finału.

W etapie finałowym każda rodzina weźmie udział w profesjonalnej, próbnej sesji zdjęciowej, na podstawie której jury wybierze zwycięzcę. Wyniki zostaną ogłoszone 9 lutego, a właściwa sesja ze zwycięską rodziną odbędzie 12 lutego.

[img_r]3[/img_r]

Ta akcja to świetna szansa na wspólną, rodzinną zabawę. Wszystkie rodziny lubiące spędzać czas razem, zapraszamy do wzięcia udziału w naszym konkursie. Mamy nadzieję, że w kampanii uda się zobaczyć wszystkich jej członków: dzieci, rodziców oraz babcie i dziadków – opowiada o akcji Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia.

Więcej informacji na Facebooku