Kwiecień 2014 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Data | 02.04.2014 10:00 |
Miejsce | AmberExpo |
Adres | ul. Żaglowa 11 |
Miejscowość | Gdańsk |
Bilety | wstęp wolny |
W Gdańsku, 2 kwietnia 2013 r. odbędzie się kolejna, trzecia już edycja Metropolitalnych Targów Pracy. Na odwiedzających czekać będzie ponad 150 pracodawców, przedstawiciele organizacji wspierających rozwój przedsiębiorczości, doradcy zawodowi oraz specjaliści prawa pracy. Udział w targach to także doskonała propozycja dla osób zainteresowanych podjęciem pracy na terenie państw członkowskich UE. W imprezie udział wezmą pracodawcy m.in. z Hiszpanii, Niemiec, Danii i Norwegii.
Podobnie jak w latach ubiegłych, w trakcie targów odbędzie się wiele tematycznych warsztatów, m.in.: Moje ukryte talenty
Strategia wytrwania w poszukiwaniu pracy, czyli na co zwracają uwagę pracodawcy, a niekoniecznie kandydaci.
W tym roku imprezie towarzyszą Europejskie Targi Pracy on-line. Propozycja dedykowana jest osobom, które chciałyby nawiązać wirtualny kontakt z pracodawcami zagranicznymi. Przewidziane są także liczne atrakcje, w tym konkurs wiedzy o pracy i metropolii, efektowne pokazy czy plebiscyt na najciekawsze stoisko targowe.
Specjalny portal internetowy dedykowany jest wszystkim uczestnikom wydarzenia, zarówno firmom, jak i kandydatom. Codziennie na stronie pojawiają się najnowsze informacje związane z przedsięwzięciem, relacje z postępu prac oraz ciekawostki z branży.
– Chcemy mieć pewność, że każda osoba, która 2 kwietnia przekroczy próg gdańskiego AmberExpo – miejsca, w którym po raz kolejny organizujemy targi, będzie w pełni świadoma tego, co może znaleźć w naszej ofercie – podkreśla Roland Budnik, dyrektor PUP w Gdańsku. Nowoczesna platforma komunikacji, prosta i intuicyjna, a zarazem kompleksowa pod kątem dostarczanych informacji to główne cele, jakie organizatorzy postawili sobie przy budowie serwisu. Głównym kryterium rozmieszczenia informacji na stronie stał się odbiorca. Dlatego w ramach portalu przygotowano dwie odrębne zakładki, z których jedną przeznaczono dla wystawców, drugą zaś dla uczestników.
– Pokażemy kandydatom, w jaki sposób przygotować atrakcyjne dokumenty aplikacyjne, o co warto zapytać pracodawcę w trakcie rekrutacji, a jakich tematów lepiej unikać. Przygotowaliśmy też specjalną listę wszystkich naszych wystawców, którą regularnie uzupełniamy o nowe oferty pracy – zgodnie dodają Lidia Metel i Łukasz Iwaszkiewicz, odpowiedzialni za prowadzenie serwisu.
Dla firm biorących udział w targach poza rejestracją on-line udostępniono możliwość indywidualnego zaprezentowania się potencjalnym pracownikom. Okazjonalne wizytówki pracodawców będą jednym z głównych elementów targowego katalogu. W serwisie nie zabrakło również informacji o największej nowości tegorocznych targów – ich wirtualnej odsłonie. W ramach niej przygotowano specjalne spotkania on-line z zagranicznymi firmami, a także transmisję na żywo warsztatów oraz konferencji. Internetowy przewodnik po metropolitalnych targach pracy to miejsce, które nie tylko informuje i edukuje, ale też zachęca do udziału w wydarzeniu tych, którzy jeszcze nie zadecydowali o swoim uczestnictwie.