Marzec 2014 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Data | 08.03.2014 20:00-09.03.2014 00:00 |
Miejsce | Klubo Galeria Retromaniak |
Miejscowość | Sopot |
8 marca to dzień, kiedy każda kobieta powinna poczuć się wspaniale i wyjątkowo. Marka Barefoot, której znakiem rozpoznawczym jest bosa stopa, symbolizująca pozytywny styl życia, zaprasza wszystkie panie z Trójmiasta do udziału w ciekawym wydarzeniu charytatywnym, podczas którego oprócz możliwości pomocy zwierzętom, pierwsze uczestniczki imprezy otrzymają wyjątkowe upominki i niespodzianki od Barefoot.
W Dzień Kobiet o godziny 20:00, Barefoot zaprasza miłośniczki zwierząt z Trójmiasta do Klubo Galerii Retromaniak w Sopocie. Podczas imprezy charytatywnej odbędzie się wystawa zdjęć i rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego „Spacery Ciapkowo Gdynia”. Ponadto uczestnicy będą mogli pomóc zwierzętom ze schroniska, biorąc udział w licytacji, zbiórce pieniędzy i wielu innych ciekawych atrakcjach.
W ramach działań lokalnych, podczas szeregu imprez organizowanych z udziałem marki, obecni będą Barefooterzy – ambasadorzy marki Barefoot, którzy oprócz promocji produktów i zapewnienia fantastycznej zabawy, przygotują ciekawe upominki dla pierwszych dziesięciu kobiet, które przyjdą na jedno z wydarzeń.
Barefoot to kalifornijska marka, powstała w USA w 1965 r. jako spełnienie dwóch życiowych marzeń jej twórców: o wspaniałym smaku wina i działalności na rzecz społeczności. Na polskim rynku jest obecna od 2010 roku. Słowo "Barefoot" oznacza "boso", a odcisk stopy widoczny na butelkach symbolizuje pozytywny styl życia, dobrą zabawę i realizowanie swoich pasji. Marka działa poprzez Barefooterów – ambasadorów, którzy zarażają pasją do wina i organizują wiele wydarzeń lokalnych. Barefoot wierzy, że dobre rzeczy zdarzają się tym, którzy czynią dobro. Dlatego już od ponad 20 lat wspiera inicjatywy społeczności loklanych, charytatywne, organizacji non-profit, a także wydarzenia kulturalne i artystyczne. Od 2013 roku marka organizuje akcję sprzątania plaż w Polsce Barefooot Projekt Czysta Plaża. Barefoot jest najbardziej nagradzanym i najpopularniejszym winem w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w sprzedaży znajduje się sześć wariantów szczepowych wina Barefoot: Cabernet Sauvignon, Merlot, Pinot Grigio, Moscato, White Zinfandel i Pink Moscato.