Luty 2014 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Data | 05.02.2014 08:00-06.02.2014 20:00 |
Miejsce | Amber Expo |
Adres | ul. Żaglowa 11 |
Miejscowość | Gdańsk |
Bilety | Zachęcamy do rejestracji na stronie www.easyfairs.com/pl/ftg2014 . Rejestracja pozwala na bezpłatny wstęp na targi |
Już 5-6 lutego 2014 r. rozpoczną się IV Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO. Wydarzenie będzie miało miejsce w hali Amber Expo w Gdańsku, ul. Żaglowa 11. Jest to najważniejsza impreza gastronomiczna na Pomorzu w roku 2014, dlatego już dziś warto zarezerwować sobie ten termin. Organizatorem targów jest firma easyFairs® Poland, posiadająca wieloletnie doświadczenie w organizacji tego typu wydarzeń.
Nowością nadchodzącej edycji będzie strefa DESEROWE INSPIRACJE. Strefa dedykowana jest kawiarniom, lodziarniom i cukierniom. Tutaj poznacie Państwo najnowsze trendy smakowe oraz sposoby dekorowania ciast i ciasteczek. Stowarzyszenie Miłośników Kawy objęło patronat merytoryczny nad wydarzeniem. Na targach nie zabraknie firm, które zaprezentują najnowsze trendy w parzeniu kawy, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom dla branży gastronomicznej. „Jesteśmy przekonani, że targi FOOD-to-GO na długo zapadną w pamięć wszystkim wielbicielom dobrej kawy” – mówi Anna Przyborowska, Specjalista ds. Organizacji Targów.
Gościem specjalnym targów będzie Pani Małgorzata Weber – Mistrzyni Karmelarstwa Artystycznego, specjalista „stylu angielskiego”. Partnerem wydarzenia jest P.AN Centrum Słodkiej Dekoracji. W ramach targów Pani Małgorzata poprowadzi prezentację. Szczegóły na temat pokazu znaleźć można na stronie organizatora www.easyfairs.com/pl/fth2014 . Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla wszystkich gości targowych.
Zapach świeżo zmielonej kawy, wyjątkowy smak czekolady i rozpływające się w ustach muffiny. Jedno jest pewne, strefa DESEROWE INSPIRACJE sprawi, iż przez chwilę każdy zapomni o codzienności oddając się błogiej przyjemności kosztowania słodyczy. W końcu DESERY są prawdziwą rozkoszą dla podniebienia, rozbudzają wyobraźnię i długo nie pozwalają o sobie zapomnieć.
Zachęcamy również do odwiedzenia strefy Produktów Bezglutenowych. Po raz drugi w ramach targów poruszony zostanie problem nietolerancji glutenu oraz braku odpowiedniego menu w restauracjach dla osób na diecie bezglutenowej. Patronat merytoryczny nad tym wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, które udzieli porad w ramach targów.
Wśród gości specjalnych nie zabraknie duetu Jola Słoma i Mirek Trymbulak – autorów książek kucharskich i 12 serii programu kulinarnego Atelier Smaku na antenie Kuchni+. Już dziś zapraszamy na pokaz kulinarny, który odbędzie się 5 lutego 2014r. w hali Amber Expo.
Na targach nie zabraknie również strefy Tradycyjnych Smaków Pomorza. Regionalni producenci zdrowej żywności oraz lokalne stowarzyszenia przybliżą kulinarne tradycje Pomorza. Podpowiedzą, jak wykorzystać regionalne produkty i uatrakcyjnić menu. Doradzą również jak pozyskać nowych klientów smakiem i tradycją. Na targach pokazane zostanie wszystko to, co stanowi o niepowtarzalności i oryginalności regionu, a zarazem przyciąga turystów głodnych tego, co niecodzienne i tradycyjne. Z pewnością mocnym akcentem będą dania przygotowane przez Stowarzyszenie Kobiet Zgorzałego, które ponownie odwiedzi halę Amber Expo. Podczas targów będzie można posmakować również świeżych ryb prosto z Bałtyku.
Jednak nie tylko produkty gastronomiczne będą gościć na stoiskach wystawców. Nie zabraknie również wyposażania tak kluczowego w przypadku prowadzenia restauracji, barów, pizzerii, kawiarni czy punktów gastronomicznych. Jeśli chcą Państwo zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku to targi FOOD-to-GO będą do tego najlepszą okazją.
Ponadto zapraszamy na prezentacje i szkolenia w ramach seminariów learnShops™. W ramach prezentacji dowiedzą się Państwo m.in., dlaczego każda restauracja potrzebuje poprawnie przygotowanej kampanii reklamowej i jak powinna ona wyglądać.