Luty 2018 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Data | 01.02.2018 17:00 |
Miejsce | Laboratorium Innowacji Społecznych - Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98 |
Miejscowość | Gdynia |
Czy można miasto zmienić w planszę do gry? Owszem! Podczas spotkania uczestnicy zostaną zaznajomieni z gatunkami gier takich jak gry miejskie i terenowe, gry ARG (z technologią rzeczywistości rozszerzonej), escape-roomy, geocaching/letterboxing i gry pokrewne. W dalszej części zajęć przedstawione zostaną typowe struktury i komponenty takich gier, zaś zadaniem uczestników będzie wybór tekstu i stworzenie na jego podstawie prostego scenariusza gry miejskiej. Najważniejszym elementem procesu będzie wyselekcjonowanie z tekstu elementów, którym można nadać atrybuty tak, aby stały się częścią systemu jakim jest gra.
Prowadzący: Piotr Milewski - projektant gier, wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianych. Organizator festiwali gier (2007 - 14 Hardkon, 2016 - Dramhaven), warsztatów a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor działu larpowego magazynu "Magia i miecz" oraz publikacji "Nasiona, Drzewa Ogrody" o historii larpowania w Polsce. Żegluje w wolnych chwilach, czyli niezmiernie rzadko.