Czerwiec 2015 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Data | 27.06.2015 00:00-28.06.2015 00:00 |
Miejsce | Plaża przy molo |
Miejscowość | Sopot |
W dniach 27-28 czerwca na plaży przy sopockim molo rozegrany zostanie turniej siatkarski Beach Volleyball Business Cup. Weźmie w nim udział rekordowa ilość 30 drużyn reprezentujących 26 firm z całego kraju.
Biznes na plaży
Tegoroczny Beach Volleyball Business Cup będzie już piątą edycją tego turnieju. Zainteresowanie nim jest coraz większe, wyraźnie rośnie też sportowy poziom imprezy.
– Firmy coraz silniej dostrzegają potrzebę integracji swojego pracowniczego środowiska na zewnętrznym gruncie, a sport jest do tego doskonałą płaszczyzną. Jest współpraca w zespole, jest wspólny cel i wysiłek, jest też zdrowa rywalizacja i poszanowanie zasad. Wszystko o co firmy zabiegają w codziennych realiach swojego funkcjonowania – dodaje Monika Reszko.
W tym roku odbyły się dodatkowo 3 treningi przygotowujące drużyny do finalnej rywalizacji w turnieju. Pierwszy odbył się w marcu w hali sportowej kompleksu Alchemia w Gdańsku i uczestniczyły w nim zawodniczki Atomu Trefl Sopot przeprowadzając z zawodnikami profesjonalny trening. Drugi odbył się w kwietniu w gdańskiej Fun Arenie, a trzeci (czerwcowy) oswajał już zespoły z sopocką plażą, gdzie w ostatni weekend czerwca odbędzie się turniej.
Coraz więcej atrakcji
Nowością w tegorocznym BVB Cup jest konkurs na Sportową Firmę Roku. Ma on pokazać ciekawe, sportowe inicjatywy podejmowane przez firmy, które mają istotne znaczenie dla wewnętrznych relacji każdej organizacji, bez względu na jej wielkość. Dla biorących udział w turnieju przewidziane są liczne nagrody m.in. szkolenia ufundowane przez GFKM, bony paliwowe ufundowane przez Lotos czy bilety na mecze polskiej reprezentacji ufundowane przez Polski Związek Piłki Siatkowej. Dodatkowe atrakcje czekają także kibiców, reprezentujących co roku nie tylko współpracowników, ale także rodziny zawodników. Będą to m.in. zajęcia sportowe przygotowane przez SportStacje. – Nasz zespół od dawna zapowiada zaciętą walkę o zwycięstwo. Doping koleżanek i kolegów z pracy, którzy wybierają się na turniej by go dopingować z pewnością będzie w tym pomocny – mówi Monika Brzozowska z firmy Torus. Coraz większa liczba uczestników, a także otwartość i zainteresowanie partnerów pokazują, że turniej jest wydarzeniem, jakiego brakowało. Firmy mogą pochwalić sie osiągnięciami i działaniami na rzecz pracowników, ci z kolei mają okazje do zabawy, rywalizacji i integracji. - Na co dzień prowadzimy działania rozwojowe dla niektórych z firm biorących udział w turnieju. Widzimy te zespoły w trakcie działań operacyjnych, budzimy ich potencjał i efektywność - taka skuteczność w życiu zawodowym, postawa zaangażowania i pozytywne nastawienie widoczne są także na boisku – podsumowuje Monika Reszko. Organizatorzy zachęcają do przyjścia na plażę i kibicowania, zapowiadają też, że już myślą o kolejnej edycji, która pozwoli uczynić z turnieju jeszcze większe wydarzenie.